מדיניות החזרים והחזרות
100% אחריות לשביעות רצון
הלקוחות שלנו הם בראש סדר העדיפויות שלנו. אם אינך מרוצה מהרכישה שלך, יש לך אפשרות להחזיר את הסחורה בצירוף קבלה רשומה תוך 45 יום מיום הרכישה, לצורך החלפה. החזרות עם קבלות מעל 45 יום או ללא קבלה (אך זכאות להחזרה אחרת) יקבלו זיכוי חנות בלבד.
תנאי החזרה
כדי להיות זכאי להחזרה, הפריט שלך חייב להיות ללא שימוש ובאותו מצב שקיבלת אותו. הוא חייב להיות גם באריזה המקורית. עבור מוצרים שלא מתאימים, אנא שלחו לנו תמונה של הכלב שלכם לובש את הסחורה.
כדי להשלים את ההחזרה, אנו דורשים קבלה או הוכחת רכישה. אנא אל תשלחו את הרכישה שלכם בחזרה ליצרן.
ישנם מצבים מסוימים שבהם יינתנו החזרים חלקיים בלבד (אם רלוונטי):
- כל פריט שאינו במצב המקורי שלו, פגום או חסר חלקים מסיבות שאינן טעות שלנו.
החזרים
עם קבלת ההחזרה שלך וביצוע בדיקה, נשלח לך דוא"ל כדי ליידע אותך שקיבלנו את הפריט שהוחזר. אנו נודיע לך גם על אישור או דחייה של ההחזר שלך.
אם אושר, ההחזר שלך יעובד, והזיכוי יופעל באופן אוטומטי על כרטיס האשראי שלך או על אמצעי התשלום המקורי שלך, תוך מספר ימים.
איחורים או החזרים חסרים
אם עוד לא קיבלת החזר, בדוק תחילה בחשבון הבנק שלך.
לאחר מכן פנה לחברת כרטיסי האשראי שלך, ייתכן שיידרש זמן מה עד שההחזר שלך יירשם באופן רשמי.
צור קשר עם הבנק שלך. לעיתים קרובות יש זמן עיבוד לפני רישום ההחזר. אם עשית את כל זה ועדיין לא קיבלת את ההחזר שלך, אנא פנה אלינו.
חשוב לשים לב:
- הפריטים לא צריכים להיות פגומים.
- יש לארוז אותם באריזה המקורית.
- הקונה נושא בעלות עלויות המשלוח.
סתם בשביל שתדעו
קיבלנו כמעט אפס החזרות השנה. לכן, אנו בטוחים בכך שהמוצרים שלנו מספקים את הלקוחות שלנו בכל עת.